Wat kost dat?

Werk van Snappy is waardevol, maar niet duur. Een puntig, prikkelend persbericht wordt al geleverd vanaf 200,- euro. De distributie krijg je er GRATIS bij!

Je kunt ook je eigen tekst door Snappy laten redigeren. Dat kan al voor 100,- euro.

Of overweeg je misschien om een grotere opdracht uit te zetten? Denk bijvoorbeeld aan meerdere persberichten, mooi ingepast in een duidelijke persstrategie. Vraag in dat geval een offerte aan.

Wat nu?… Welnu, het kennismakingsgesprek is…..Gratis kennismaking met Snappy

Vraag een offerte

Heb je één grote, complexe opdracht? Of wil je alle persberichten voor jouw organisatie in bulk inkopen? Dan loont het zich om de opdracht(en) goed te beschrijven en een offerte aan te vragen.

Distributie is GRATIS en onbeperkt!

Jouw mailings worden via het grootste Nederlandse persdistributiesysteem (circa 10.000 actuele perscontacten) verzonden naar alle relevantie redacties en bloggers. Voor elk persbericht wordt een perslijst op maat samengesteld.

Distributie zonder verborgen kosten:

  • gratis perslijst op maat
  • gratis opmaak
  • gratis foto’s meesturen
  • gratis bijlagen meesturen
  • gratis terugkoppeling resultaat (wie heeft jouw bericht ontvangen en gelezen?)

Nazorg

De module ‘distributie & nazorg’ (100,- euro) voorziet in 1-2 uur nazorg bij elke verzending. Journalisten waarvan het meest waarschijnlijk is dat ze belangstelling hebben voor jouw bericht worden persoonlijk benaderd. Er wordt met hen besproken wat ze eventueel nog nodig hebben om van het persbericht een redactioneel nieuwsbericht te maken. Eventueel worden afspraken gemaakt voor een interview of het toezenden van aanvullende informatie.

éénmalige distributie?

Wil je slechts éénmalig een persbericht distribueren? Ook dat kan. Voor slechts 30,- euro wordt er een perslijst voor jouw persbericht samengesteld. Snappy gebruikt nooit generieke perslijsten. Alle perslijsten worden op maat gemaakt voor jouw bericht.

No cure no pay

Wil je graag resultaat zien van jouw persberichten? Welnu, Snappy laat zich graag afrekenen op resultaat. Voor grootafnemers (contracten vanaf 4 persberichten per jaar) bestaat daarom de mogelijkheid om een no-cure-no-paycontract aan te gaan. Snappy brengt een percentage* van de gegenereerde mediawaarde in rekening. Dus… geen mediawaarde, geen rekening.**

*45% van de gegenereerde mediawaarde met een vooraf vastgestelde bovengrens.

**Mediawaarde wordt berekend door de onafhankelijke pr-mediatool van BuzzCovery.

 

U kunt deze pagina delen op: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPrint this pageEmail this to someone